Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2018 15:52 - Изповед - Покаяние - Наричания
Автор: tournosol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4750 Коментари: 7 Гласове:
4

Последна промяна: 16.07.2018 10:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                  Изповед -
       Съществото, което познавам от Началото на Началата.
       Съществото, което идва от Приказката - Детство.
       Съществото, което обича Светът като Мен.
            Момичето, което расте в Едно с Мен.
            Момичето, което съзря с мен и до Мен.
            Момичето, което разцъфтя като Жена.
                 Жената, която заслужи титлата "Майка".
                 Жената, която се страхува за Децата си.
                 Жената, която щом я чуя и видя, Знам как е.
                 Покаяние - 
        Човекът, който няма тайни от Мен.
        Човекът, който се бори за Мен.
        Човекът, който пожела да Живея.
        Човекът, който премина през Всичко с мен.
        Човекът, който преживя Тежките Изпити.
        Човекът, който превъзмогна Приятелските Предателства.
        Човекът, който прескочи Любовните Разочарования.
        Човекът, който мога само да Обичам.
        Човекът, който ще Обичам докато съм.
                 Наричания -
        "И нека реченото да бъде сторено!
         Да е Светлина в Душата ти!
         Да е Слънце по Пътя ти!
         Да е Вдигнато Челото ти!
         Да е с Тежест Думата ти!
         Да е Огън в Огнището ти!
         Да са от Радост Сълзите ти!
         Да е Верен Другарят ти!
         Да е Мир Сънят ти!
         Да е Споделена Обичта ти!
         Да е Здрав Коренът ти!
         И да пребъдат Рожбите ти!"          Розмари Де Мео


         Посвещавам на сестра ми Паулина, за рождения ден.
         Посвещавам на духовните ми сестра: Галя, Милена, Рени, Руми, Силви и Светли.
         Благодаря на Розмари Де Мео, за нейните Наричания, които са ми на сърце.
         Благодаря на Всички, които четат настоящето, за Вас го написах.
         Поздарявам ви, а нека това шарено Цвете, ви зарадва Душата.  
         Благодаря ви!!!       image



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Страхотно написано наричане, но и ...
16.07.2018 23:20
Страхотно написано наричане, но и със себе-оглеждане, с изповед и покаяние, както трябва да е…
Поздравления !
Само не разбрах… май не съм го чел в книгата на Розмари Де Мео.
От къде ги взе стховете? … или да не би ти да си тя…? :-)))
В петък посетих магазинчето-работилница „Господарката на Господ“. Много хубави неща има :-)
цитирай
2. tournosol - Благодаря ви!
17.07.2018 10:11
Относно Розмари Де Мео, Наричанията са публикувани в сайта. Не са мои, въпреки че ми се иска!
Забелязах, че във вашия блог има и звукови файлове. Моите незрящи приятелки очакват от мен да им ги изпратя по вайбър. Отдавна имам желание да обогатя блога със записи. Все още не знам как се прави.
Благодаря ви, за стимулиращото мнение! Тази обратна връзка ме вдъхновява да продължа да пиша.
цитирай
3. tournosol - Радвам се...
17.07.2018 10:49
Радвам се, че читателите харесаха моя словесен колаж! Смесването на свои с чужди думи е рисково начинание. Явно е станало като пачоуърк, а не като кръпка.
цитирай
4. lexparsy - Здравей пак
17.07.2018 12:20
   Позволявам си да споделя относно въпроса за комуникация между незрящи.
   За съжаление интерфейса на блога не е особено подходящ, а и програмистите го развалиха вместо да го подобрят. Така че ще се опитам аз да споделя какво може да се направи.
   - Аудио файлове може да се публикуват само като линкове от други сайтове.
   - може да се използват само линкове от Youtube и евентуално решението е да си публикувате там аудио постинга (може и без видео или само с картинка), но трябва да имате познания за това…
   - Подходящото решение е да се инсталира TTS глас за четене на текст.
   Аз без да съм незрящ го използвам за да си щадя очите.
Инсталира се програмата SpeechLab, с гласа “Gergana“. Гласа е доста добър и разбираем и се регулира скоростта на четене и има речник за коригиране изговарянето на думи. SpeechLab Може да се намери в интернет, но използването му е неудобно и бавно. Но има опция да запишете прочетеното в аудио файл, за да го изпратите на някой или примерно да го слушата на телефона си в автобуса :-)
   Затова аз използвам една рядко срещана програма „Летяща мишка”. Тя инсталира и още един глас „Diana” (идентичен). Удобството е че може да маркирате текст с мишката и при 2 бързи движения с мишката в ляво на екрана да започне четенето. Аз така чета статии и някои постинги, даже и непретенциозни за разбиране книги докато си върша друга работа :-)
   Програмата има и опции с мишката за Пауза и Стоп и вграден българо-английски речник. Удобна е също за аудио проверка за правописни грешки на написаното, вместо да ги търсите взирайки се :-)
   Ако мислите че това решение е подходящо за вас ще ви изпратя програмите. Втората не се намира лесно в интернет…

   Зачетох се и в другите ти постинги и толкова ми хареса мирогледа, че ги оставих за подходящо настроение за разбиране :-)))

Приятен и слънчев ден ти желая.
цитирай
5. tournosol - Мерси за бързата реакция!
17.07.2018 15:30
Подробните обяснение ми дадоха насоки за пътя. Имам приятелка, която преподава тази материя. Смятам да се обърна към нея, за да ми покаже. Разбира се, че ще е добре да имам и програмите. При възможност ми ги изпратете или на съобщение, или на ел. поща: opetrovavarna@abv
Благодаря ти, предварително! В деня на Св.Марина, успешен край на деня, с привкус на море...
цитирай
6. lexparsy - Здравей пак,
18.07.2018 17:54
   Изпращам ти линкове от моя облак на програмите които аз ползвам за улеснение при четене на български текст и може да са полезни за незрящи.
   1. SpeechLab - https://cloud.m Изпращам ти линкове от моя облак на програмите които аз ползвам за улеснение при четене на български текст и може да са полезни за незрящи.аail .ru/public/B8kR/8dN9jsbFp
   2. Летяща мишка - https://cloud .ru/public/Deve/g7KgSgzrn
   3. Volume2 - https://cloud .ru/public/BZpJ/MvksEYD89
(изтрий интервалите в линковете преди „.ru”. Иначе коментара го трие. Това е бъг на блога)
   Последната програма позволява лесно контролиране нивото на звука чрез скрола на мишката, когато е върху Лентата със задачи. Има разбира се и други програми, а също и четене на чужди езици. Аз съм имам често използваните езици, и ако ти трябва някой ще ти го изпратя. Програмите имат някои тънкости и хитрини за ползване, затова ако имаш проблеми питай.
   Според мене трябва да се направи някаква схема или методика съобразно нуждите за използване, и да се обучат незрящите еднотипно, за да може да си комуникират в блога. Може да се използва и Youtube за аудио постинги със собствен или чрез запис на TTS глас.
   Желая ви успех.
цитирай
7. tournosol - Благодаря ти, за безценните съвети!
18.07.2018 23:01
Всичките са изключително конкретни и точни. Мисля да проуча нещата. Надявам се да успея да организирам на свой ред това, за което споменах.
То скоро ще си проличи!
Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tournosol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 237727
Постинги: 175
Коментари: 66
Гласове: 199
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031